مجله سلامت

اخبار و دانستنیهای حوزه سلامت

گفتار درمانی

گفتاردرمانی یا آسیب‌شناسی گفتار و زبان رشته‌ای از علوم توانبخشی است که به بررسی ماهیت انواع اختلالات گفتار و زبان و نیز روشهای تشخیص و درمان این اختلالات می‌پردازد. عده‌ای ارزیابی و تشخیص اختلال در بلع را نیز در حیطه تخصص متخصصان گفتار درمانی می‌دانند.

بیشتر بخوانید

فيزيوتراپي چيست؟

فیزیوتراپی، فراهم کننده خدمات برای مردم و جمعیتها می‌باشد تا حداکثر حرکت و توانایی عمل  را در طول دوران زندگی حفظ نماید ویا توسعه داده و به حال اول بر گرداند.
فیزیوتراپی شامل ارایه خدماتی است به حرکت و عملکرد فرد میباشد که توسط فرآیند پیری یا صدمات و بیماریها، مورد تهدید قرار می‌گیرند. حرکت کامل و کارامد در قلب چیزی قرار دارد که از آن به عنوان سلامتی نام برده می‌شود.

بیشتر بخوانید

لیفتینگ صورت راه حلی برای جوانسازی پوست...

لیفتینگ صورت روشی است که برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست استفاده می شود. برای لیفتیگ صورت از جراحی و روش های طبیعی مثل طب سوزنی استفاده می شود که موضوع بحث ما در این گزارش جوانسازی و لیفتینگ صورت با ظب سوزنی است
 

بیشتر بخوانید

میکرودرم و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

در روش ميکرودرم ابريژن يا ميکرودرم ابريشن، کل پوست را در معرض تماس با يک ماده معدني بي ضرر که همان پودر اکسيد آلومينيوم مي باشد قرار مي دهند که اين پودر با داشتن کريستال هاي ريز باعث مي شود که پوست ساييده شده و بافت هاي مرده از بين رفته و ترميم پوست فعال گردد.

بیشتر بخوانید

بوتاکس و اثرات آن

از بوتاکس و اثرات آن چه میدانید؟
بوتاکس یک سمّ است، قویترین سمی که بشر تاکنون شناخته است. چنانچه فقط یک میلیونیوم گرم آن وارد بدن شود انسان را میکشد. این سمّ میتواند تمام ماهیچه‌های ارادی و غیر ارادی را فلج کند ولی از این خاصیت امروزه برای درمان بیش از ۵۰ نوع بیماری استفاده میشود. همچنین تزریق آن در زیباسازی بدن و بخصوص صورت کاربرد وسیعی دارد بنحویکه تزریق بوتاکس در حال حاضر شایعترین اقدام برای زیبایی‌ در جهان است

بیشتر بخوانید

صفحه 1 از 1